Normaali aihe Vertaistuki (Luettu 216 kertaa)
Kesämummo
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

Vertaistuki
21.09.2021 klo 06:55:29
Tulosta viesti  
Moi
Tänään tulee viikko oikean lonkan leikkauksesta ja kysymyksiä on ollut paljon. Onneksi löysin tämän nivelklubin.
Vertaistuki on tärkeää ja itselläni on mieli rauhoittunut lukiessa muiden kokemuksia. Paljon olen myös oppinut, varsinkin kärsivällisyyttä.
Haava on parantunut hyvin ja eilen poistin siteen. Nyt vaan suihkuttelemaan joka päivä! Kipuja on paljon, etenkin nivusessa ja pakarassa, mutta ymmärtäähän sen, kun pakaralihaksia on siirrelty, jotta tekonivel saadaan sisään. Kerran käynyt miehen kanssa autolla kaupassa ja pari kertaa kävellyt talon ympäri kahdella sauvalla. Se tuntuu riittävän tällä hetkellä.
Kiitos siis vertaistuesta kaikille tänne aiemmin kirjoittaneille ja hyvää jatkoa lonkkienne kanssa! Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sopuli
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Mansesta nääs!
Re: Vertaistuki
Vastaus #1 - 21.09.2021 klo 11:34:35
Tulosta viesti  
Kiva että olet saanut täältä apua, ja varsinkin sen tärkeimmän tiedon että toipuminen vie aikansa eikä sitä voi nopeuttaa. Vaikka haava näyttää hyvältä päältä päin, sisäpuolella kudosten paraneminen vie vielä kauan. Talon ympäri on ihan hyvä lenkki tässä vaiheessa.

Nivelrikko, molempiin lonkkiin Anthology metalli/metalli kokoproteesit Coxassa elokuussa 2008
Sivun alkuun

IP kirjattu

synny
Nuorempi Nivelklubilainen
Poissa

Liike on lääke!

Re: Vertaistuki
Vastaus #2 - 03.10.2021 klo 12:50:24
Tulosta viesti  
Moikka olen pitkästä aikaa taas kiinnostunu kuuleen mitä uusintaleikatuille kuuluu eli lonkasta kysymys ..Tuntuu välillä et jäät yksin isojen kysymyksien kanssa kun ei paikkaa missä tuntoja voi purkaa.Vertaistukea olen kaivannu mut hakusessa on ainaskin tää meikämannin kaupungissa ja lekurihan ei näihin asioihin puutu se vaan leikkaa Surullinen Miten on onko täälä ketään joka käyny myös Lonkan uusinta leikauksessa ja miki se tehtiin?

Sivun alkuun

IP kirjattu