Normaali aihe lonkka leikattiin 2005 (Luettu 128 kertaa)
unohdettu
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

lonkka leikattiin 2005
14.12.2019 klo 02:35:55
Tulosta viesti  
asun siuntiossa minkä sairaalan potilasasiamies palvelee mua mut on leikattu hki:n kirurgisessa 2005 lonkka siitä on juttu vireillä kun kukaan ei hoksannut kutsua mua kuvauksiin vaikka kaikki kenelle on asenttu metalli metalli nivel kutsutaan mangneettikuvaukseen n.10 on tai oli kipu alaselässä ja vasemmassa jalassa. jouduin ultraan muun jutun vuoksi niin silloin ilmeni  että pakarassa on jotain ylimääräistä eikä ihan vähän ollutkaan kolme kasvainta kammenen kokoinen ja kaksi kananmunan kokoista iskiashermoon yhteydessä olivat hyvinkin aktiivisesti ravasin kipupiikkejä hakemassa tosi usein joku lääkäri antoi kipulääkettä seuraava otti pois jne. tätä siis kesti n.10v ja asiasta on lääkärit tienneet jo 2008. nyt tarviin potilasasiamiesta otin lohjan sairaalan asiamieheen ei kuulu sille oli vastaus kenelle se sitten kuuluu. osaako joku neuvoa mihin otan yhteyttä korvausasia pitää tehdä mut se on aika mutkikas en ole päivääkään ollut sairaslomalla asian takia. lääkäreitten mielestä mua ei vaivannut mikään paitsi pari terveyskeskus lekuria uskoi laittoi lähtteen erikoislääkärille joka tiesi heti ettei ole mitään vikaa samoin kelan lekuri vuosia sitten kun laitoin sairausraha hakemuksen hylky tuli heti. no nyt on kivut pois vielä kun osaisi tehdä korvaushakemuksen niin jos tiedät mihin otan yhteyttä mistä saisi apua tähän juttuun. tää juttu on tosi hankala.

Sivun alkuun

IP kirjattu