Normaali aihe Röntgenkuva (Luettu 172 kertaa)
malla
Nuorempi Nivelklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Röntgenkuva
08.06.2019 klo 22:04:21
Tulosta viesti  
Hello. Kävin ensin työterv ortopedilla joka laittoi miut leikkausjonoon polven tekoniveltä varten. Hän näytti minulle kuvan, jossa ortopedin mukaan oli rakennevika reisiluun päässä. Minäkin sen näin, oli jotenkin pienempi ja erilainen kuin toinen sivu. Kuva oli siis otettu edestä, ulkoreuna oli se erilainen (kuluma sisäreunassa) Nyt sitten kävin vielä keskussairaalan ortopedilla, joka vahvisti leikkaustarpeen. Samalla tulin maininneeksi kuvassa näkyvästä rakenneviasta. Tämä ortopedi ei siinä kuvassa mitään rakennevikaa nähnyt  Pyöritä silmiä On kuulemma useita kuvia nähnyt eikä näe kuvassa mitään rakennevikaa. Ketähän tässä pitäisi uskoa Täh No selviäähän se sitten viimeistään leikkauksessa  Mahtava Onko kellään samankaltaisia kokemuksia?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Kristallia
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

Re: Röntgenkuva
Vastaus #1 - 23.06.2019 klo 14:45:29
Tulosta viesti  
Minulla on sellainen synnynnäinen vika reisiluun ulkosyrjässä jonka nimi on trochleadysplasia.Minulle se aiheuttaa sen että polvilumpio retkottaa väärässä paikassa polven ulkosyrjällä ja siksi polvilumpion alla oleva rusto on täysin kulunut.Olisiko sinulla samaa vikaa?

Sivun alkuun

IP kirjattu