Normaali aihe tekonivelongelma (Luettu 942 kertaa)
Sari2018
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

tekonivelongelma
03.05.2019 klo 07:51:18
Tulosta viesti  
Hei,
kysyisin onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa kuin minulla polvien tekonivelleikkauksen jälkeen?
Mulle laitettiin siis Peijaksessa molempiin polviin tekonivelet 20.7.2018 ja rankan alkukipuilun jälkeen alkoi helpottamaan 3 kuukauden jälkeen. 4 kuukautta leikkauksesta oikea jalka alkoi rankasti oireilemaan yhtäkkiä. Polvi vääntyi ulospäin ja jäi koukkuasentoon, turposi ja tuska oli aivan järkyttävä. Siihen ei voinut koskea ollenkaan ja se ei taipunut mihinkään suuntaan. Ambulanssilla ensiapuun ja piikki takapuoleen. Nyt näitä kohtauksia on ollut yli 10 kertaa. Peijaksessa tutkittu kaikki mahdollinen, mutta vikaa ei löytynyt. Lääkäri arveli, että popliteus jänne siellä paukahtaa eteen. Sitten oli 2 kk rauhallista ja lääkäri sanoi, että ilmeisesti ongelma ohi ja alue arpeutunut kuntoon. Nyt alkoi taas huhtikuussa sama ongelma tiheästi oireillen. Viime kohtauksesta nyt 2 viikkoa, mutta lievä kipu siihen jäänyt ja taipuminen selkeästi huonompi kuin toisessa. Vasen polvi onnistui upeasti ja en edes muista siinä olevan tekoniveltä. Nyt menossa taas Peijakseen 28.5 ja jälleen eri lääkäri ottaa vastaan  Vihainen-/

Sivun alkuun

IP kirjattu

Genesis
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

Re: tekonivelongelma
Vastaus #1 - 21.04.2020 klo 16:34:42
Tulosta viesti  
Hei, minulla on myös samantapainen ongelma tullut tekonivelen kanssa vuoden kuluttua leikkauksesta. Polvi pettää alta ja on tehnyt sitä jo kohta vuoden. Kivut ovat sietämättömät. Nyt otettu bakteeriviljelmä.
Missä tilanteessa sinä olet nyt?

Sivun alkuun

IP kirjattu