Normaali aihe uusi täällä (Luettu 847 kertaa)
Suffe
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

uusi täällä
31.05.2017 klo 17:06:45
Tulosta viesti  
Hei kaikille, Diagnoosia ei ole ja siinäpä onkin tännekin tulon syy;2015 oli pikkuflunssa jonka jälkeen nivelkivut jäivät ;sormien nivelet,ranteet,kyynärpäät,varpaiden nivelet,nilkat ja polvet,noissa nivelissä on jatkuva kipu,ei muita oireita. Tutkittu on reilu vuosi;ei reumaa,psoria,borrelioosia, nivelrikkoa, aluksi oli kipulääkityksenä tulehduskipulääkkeet, nyt kipulaastari ja siihenkin jo vahvuutta lisätty. Paikallaan olo jäykistää ja runsaampi liikunta lisää kipua, kuinkas paljon samanlaisilla oireilla olevia kipuilijoita täältä löytyy ?

Sivun alkuun

IP kirjattu

niinu
Nivelklubilainen
Poissa

Liike on l��ke!

Re: uusi täällä
Vastaus #1 - 31.05.2017 klo 21:51:16
Tulosta viesti  
Tervetuloa ryhmään  Hymiö

Oletko kokeillut kehonhuoltoa? Itse olen ollut muutaman kerran ryhmässä kokeilemassa. On tutustuttu rullailuun ja pallolla hierontaan sekä venytyksiin. On hyvin lempeää. Jotkut saavat apua myös lymfahieronnasta tai akupunktiosta. Olen kokeillut myös Tens-laitetta kipuihin, itsellä ei tehonnut, mutta tiedän monia, jotka ovat saaneet siitä avun.

Itsekin kärsin nivelkivuista, ne tulevat ja menevät, milloin missäkin kehon osassa. Kylmäpussi rauhoittaa ainakin polvien kipua. Mutta kyllä tämä aikamoista taistelua on  Epävarma
Tsemppiä sinulle!

Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Lappi
Re: uusi täällä
Vastaus #2 - 02.06.2017 klo 13:37:06
Tulosta viesti  
Tervetuloa porukkaan! Hymiö

*eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen*