Normaali aihe Synvisc One (Luettu 412 kertaa)
julia
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on lääke!

Synvisc One
20.05.2017 klo 18:26:02
Tulosta viesti  
Onko kenelläkään kokemuksia synviscOne liuoksesta. Minulle on laitettu reilu vuosi sitten ja polvien kipu on ollut poissa tai lievänä. Nyt olisi aika laittaa uudestaan, mutta pelottaa kun tuttava sai polvitulehduksen, josta oli tulossa verenmyrkytys  Vihainen

Sivun alkuun

IP kirjattu

Seabird
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Re: Synvisc One
Vastaus #1 - 18.10.2017 klo 11:08:02
Tulosta viesti  
Hei
Vuosikymmenten saatossa olen saanut polviniveleeni erilaisia pistoksia varmaan jotain kymmenkunta kertaa eikä koskaan ole ollut mitään infektiota. Myös leikkauksia ja tähystyksiä on yli 10 kpl , ongelmitta. Tai jos ongelmia tahtoo hakea, niin muutaman kerran puudutus on noussut vähän ylös mutta senkin hoitajat ja lääkärit ovat hoitaneet hienosti. Jalat ovat vielä tallella ja toimivat, mikä on tosi hyvä juttu.  Parina viimevuonna ei ole tarvinnut kuin satunnaisesti kipulääkitystäkin mikä on upeaa, parin vuosikymmenen lääkkeensyönnin jälkeen.

Viimeksi nilkutin ortopdille 2v.7kk. sitten jolloin laitettiin Synvisc One injektio, eli pitkään on auttanut vaikka painoakin on. Kävelen paljon töissä, joten siitäkin lienee apua. Silti on ollut upeaa huomata miten hyvin oheinen lääke on auttanut. Suosittelen lämpimästi sen kokeilua. Minulle sen pistää Ortopedi, muut eivät suostu koska nivelrako on niin kapea.

Ps. Muistelen että ko. lääkkeen pitäisi auttaa 6-12 kk.  Pyöritä silmiä

Sivun alkuun

IP kirjattu