Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 100 vastausta) Uusi tekonivel (Luettu 20.335 kertaa)
lexie
Aktiiviklubilainen
Poissa

Sijainti: Lappi
Re: Uusi tekonivel
Vastaus #150 - 06.03.2017 klo 10:30:00
Tulosta viesti  
Hienoa kuulla ARH! Hymiö Kyllähän tuola turhan liukasta vielä on että lähtisit ottaan ulos riskiä.. mutta kun tässä kevätaurinko lämmittää niin ehkäpä ja kohtapa varmaan ulkoilu onnistuu siullakin! Hymiö
Toivottavasti homma jatkuu samanlaisena, nyt vaikuttaa hyvälle! Hymiö

*eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen*
Sivun alkuun

IP kirjattu

Sopuli
Nivelklubin superaktiivijäsen
Paikalla

Sijainti: Mansesta nääs!
Vastaus #151 - 06.03.2017 klo 15:20:27
Tulosta viesti  
Kevättä pukkaa ainakin täällä Tampereella, kadut ovat jo melkein kuivat. Kyllä kohta pääsee lenkille ilman että keli on esteenä.

Nivelrikko, molempiin lonkkiin Anthology metalli/metalli kokoproteesit Coxassa elokuussa 2008
Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Aktiiviklubilainen
Poissa

Vastaus #152 - 06.03.2017 klo 19:23:23
Tulosta viesti  
Joo se mun pitikin lisäämäni - teillä sielä etelässä on varmhanki jo ihan sulat tiet, ainakin melko lailla kaikkinensa Hymiö ! Täälä Meri-Lapin poukamassa ei ihan niin oo vielä Kliseinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

iloinen1
Nuorempi Nivelklubilainen
Poissa

Vastaus #153 - 07.03.2017 klo 23:01:27
Tulosta viesti  
No, ei oo. Tampereelta 10 km etelään pikku paikkakunta, ja niin möykkyiset tiet ettei kävelystä nauti. Lunta tulee taas.

Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Aktiiviklubilainen
Poissa

Vastaus #154 - 26.04.2017 klo 07:15:53
Tulosta viesti  
Mites täällä kavereilla toipuminen on edennyt näin keväänkin edetessä..? Hymiö
ARH?
Sopuli?
Jasse?
Vindi?

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sopuli
Paikalla

Sijainti: Mansesta nääs!
Vastaus #155 - 26.04.2017 klo 07:32:28
Tulosta viesti  
Eihän minun toipumisessani nyt enää mitään kyselemistä ole kun leikkauksesta on jo niin kauan, kai minä vain vieläkin kerron siitä niin innokkaasti kuin se olisi tapahtunut äsken! Pahamaineiset metallipinnatkaan eivät ole aiheuttaneet ongelmia.

Nivelrikko, molempiin lonkkiin Anthology metalli/metalli kokoproteesit Coxassa elokuussa 2008
Sivun alkuun

IP kirjattu

Jasse
Aktiiviklubilainen
Poissa

Elämä on 🐞

Vastaus #156 - 26.04.2017 klo 19:39:39
Tulosta viesti  
Täällähän Jasse Hymiö Polvi on toipunut ihan hyvin, vielä on sellaista tunnottomuutta vähän vielä.Enemmän vaivaa on nyt tuosta nilkassa,kun on asentovirhe. Olen siitä käynyt lääkärillä yksityisesti ja nilkka on kuvattu ja todettu ettei ole mitään leikattavaa,mutta jumppaliikkeitä sieltä sain, eivätkä ainakaan vielä ole auttaneet.Uskon että nuo oireet johtuvat enimmäkseen siitä kun tuo polvi on nyt oikeassa asennossa,ja nilkka ei siihen oo vielä,tottunut. No ehkä tuo kipuilu ajan kanssa antaa periksi Hymiö Töissä olen ollut koko ajan, olen odotellut kutsua lopputarkastukseen, mutta ei oo vielä kuulunut,siellähän tuo polvi kuvataan kumminkin niin näkee että siellä on kaikki kunnossa.  HymiöMukavaa kesän odotusta kaikille klubilaisille täältä lumiselta Pohjanmaalta  HymiöTerveisin Jasse Hymiö

Hymyile niin saat ystäviä😀
Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Aktiiviklubilainen
Poissa

Vastaus #157 - 28.04.2017 klo 14:19:16
Tulosta viesti  
Sopuli, joo, mukavahan on kumminkin kuulumisia siultakkii kuulla Kliseinen

Jasse, miten tuon nilkan asentovirheen kanssa sitten, toivottavasti antaa kivut periksi..!

Sivun alkuun

IP kirjattu

Jasse
Aktiiviklubilainen
Poissa

Elämä on 🐞

Vastaus #158 - 11.05.2017 klo 20:28:04
Tulosta viesti  
Hei taas Hymiö Minä olen nyt tuon nilkan takia päättänyt hakeutua fysiatrian erikoislääkärin luokse,nuo kivut ovat nyt ihan järkyttävän kaameita työpäivän jälkeen,en voi tajuta mistä mahtaa johtua,mutta aamuisin en meinaa mitenkään päästä liikkeelle,tuo nilkan vasen puoli on niin kipeä. HymiöNo ehkä se lääkäri osaa minua auttaa, tai ainakin tietää syyn tuolle Hymiö

Hymyile niin saat ystäviä😀
Sivun alkuun

IP kirjattu

kpt
Poissa

Liike on lääke!

Vastaus #159 - 25.05.2017 klo 10:28:03
Tulosta viesti  
Minulla on samantapaiset ongelmat kummankin jalan jalkapöydällä. Eli iltaisin, varsinkin, kun on kävellyt enemmän, särkee koko jalkapöytää. En ole muuta syytä keksinyt kuin juuri tuon, että jalkapöydän asento on muuttunut ja jalan pikkuluut ei nyt tule toimeen keskenään oikein hyvin.
En ole kuitenkaan alkanut syömään mitään lääkkeitä. Huilailen mielummin ja kun olen jo eläkkeellä, ei ole pakkorakoa lähteä töihin. Burana kyllä muutamaksi tunniksi auttaa, mutta viime tutkimuksethan taas totesivat, että nuo ibuprofeiinit aiheuttavat ongelmia muilta osin ihmnisen terveyteen.

Pitää vielä kuulostella, mutta ei tosiaan tunnu kivalta, kun ottaa kengät pois illalla ja kävelee paljasjaloin. On kuin tulisilla hiilillä tanssisi.

Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Aktiiviklubilainen
Poissa

Vastaus #160 - 30.05.2017 klo 20:37:19
Tulosta viesti  
Kpt *halaus* !

Sivun alkuun

IP kirjattu

ARH
Nuorempi Nivelklubilainen
Poissa

Liike on l��ke!

Vastaus #161 - 02.06.2017 klo 19:58:42
Tulosta viesti  
Hepat teille kaikille,

Kiitos lexie kysymästä! Nyt on kulunut neljä kuukautta uuden lonkkanivelen kanssa ja täytyy sanoa, että hienosti on mennyt. Olin tyttäreni kanssa viikon Budabestissa ja kävelimme toosi paljon, lonkka ei missään vaiheessa kipeytynyt, mutta on se vielä vähän kankea. Pieni anekdootti: kummassakin päässä lentoasemalla portti piippasi turvatarkastuksessa ja meidän päässä naisvirkailija kopeloi minut, kuten leffoissa, päästä jalkoihin ja Budabestissa menin taulun eteen, joka läpivalaisi kroppani ja tytär sanoi, että lonkan kohdalla kuvassa valo iloisesti vilkkui.

Takapakkia ei ole tullut ja jälkitarkastuksessa ortopedi totesi, että meet sitten viiden vuoden kuluttua terkkariin (tai minne nyt sote-sotkun jälkeen voikin mennä) tarkistukseen.  Kliseinen

Muuten kaikki tosi hyvin, mutta polvet ovat alkaneet särkeä, ne kuvattiin marraskuussa ja niissähän on...mitäpä muutakaan kuin nivelrikkoa...ja myös vasemmassa lonkassa on ollut kaput nekroosi kuten leikatussakin, joten tässä ootellessa milloin seuraava nivelosasto prakaa. Mutta siitä huolimatta ja tätä riivatun kesää odotellessa, toivotan taille kaikille nautinnollista suven aikaa, hyvät kohtalotoverit.

T. Asta

Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Aktiiviklubilainen
Poissa

Vastaus #162 - 04.06.2017 klo 22:10:22
Tulosta viesti  
Kuulostaa erittäin hyvältä, ARH! Hymiö Toivottavasti toi polvisärky laantuu ja senki puolesta saat nauttia kesästä (sitten kun se kesä näillä leveysasteilla sallii alkaa.... Kliseinen )

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4] 
Lähetä aiheTulosta