Normaali aihe Luontaistuotteet / vitamiinit? (Luettu 3.258 kertaa)
Lipstikka
Nivelklubilainen
Poissa

Kaikella on tarkoituksensa
elämässä!

Luontaistuotteet / vitamiinit?
12.03.2016 klo 18:28:46
Tulosta viesti  
Siis onko ehdotuksia mahdollisia luontaistuotteita yms... joita voisi kokeilla fibrokipuihin ja jäykkyyteen?
Tiedän että kalaöljyjä , ubikinonia , karnosiinia suositellaan mutta joudunko nielemään kymmeniä pillereitä vai olisiko jotain missä on monia aineita? Ja onko vielä jotain mitä kannattaa naukkailla?
Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Väinö
Aktiiviklubilainen
Poissa

oloneuvos evp

Re: Luontaistuotteet / vitamiinit?
Vastaus #1 - 13.03.2016 klo 12:34:51
Tulosta viesti  
Hei,kannattaa varmaan apteekista kysyä tuota asiaa koska luottaisin enemmän heidän tuotteisiin kuin päivittäis tavarakaupan.

En päivääkään vaihtaisi pois
Sivun alkuun

IP kirjattu

maller
Aktiiviklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Vastaus #2 - 13.03.2016 klo 18:14:43
Tulosta viesti  
Olen samaa mieltä kuin Väinö. Me pitkäaikaissairaat ollaan hyviä kohteina kaikenlaiselle huuhaa-"lääkitykselle". Rahansa saa helposti uppoamaan niihin, jos sille tielle lähtee.

Täsmälääkettähän fibroon ei ole keksitty, mutta liikunta kaikissa muodoissa on se, mitä lääkärit suosittelee ensiksi.

Reumaatikkona olen huomannut, että aivan perusjutut, kuten Omega-3, vitamiinit ja magnesium kevyen ruokavalion ohella parantavat puolustusjärjestelmää ja lisäävät vastustuskykyä.
Ainakin piristävät niin, että jaksaa liikkua !

Jopa reumayhdistyksessä käy ihmerohtojen mainostajia. Aivan ällöttävää!
Sairaan ihmisen saa helposti kokeilemaan jos mitä humpuukia.
Oman lääkärin kanssa kannattaa keskustella tutkituista jutuista, joista on tieteellistä näyttöä.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Väinö
Aktiiviklubilainen
Poissa

oloneuvos evp

Vastaus #3 - 14.03.2016 klo 15:34:22
Tulosta viesti  
Tuosta vitaeprosta jota mainostaavat niin jos en kovin väärin muista niin niillä jotka käyttivät oli maksaarvot koholla.Sitten pitivät tauon tai lopettivat oli arvot palanneet kohilleen.Itse käytän Omega 3:sta,magnesiumia,D-vitamiiniä ja kalkki tabletteja.Sitten vielä monipuolinen ravinto kasviksia ja hedelmiä sekä liikuntaa niin eiköhän tuo aika kohillaan ole. Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Lipstikka
Nivelklubilainen
Poissa

Kaikella on tarkoituksensa
elämässä!

Vastaus #4 - 17.03.2016 klo 20:29:21
Tulosta viesti  
Minulla on omakohtaisia kokemuksia tuosta Vitaeprosta, oli nimittäin aivan järkyttävää myrkkyä mahalle ! Ja minun on sentään tullut kokeiltua kaikenlaista. Ärsyttävää vaan kun ovat tuosta firmasta ottaneet jo monta kertaa yhteyttä ja taas kaupanneet sitä, vaikka yhden kerran jo pyysin poistamaan minut soittolistalta ! Täh
No viimeksi kävi jo sääli nuorta  tytteliä joka sieltä soitti, en hennonnut olla vihainen...

Sivun alkuun

IP kirjattu

Väinö
Aktiiviklubilainen
Poissa

oloneuvos evp

Vastaus #5 - 18.03.2016 klo 21:11:36
Tulosta viesti  
Itsekkin vastaan ja kieltäydyn kohteliaasti en ole viittinyt häijy olla koska nämä myyjät on niitten renkejä.Sinun kannattaa olla yhteydessä firman johtoportaaseen joka varmaan niilläkin on ja mainita kuluttajasuojaviranomaisesta jos ei se kiusaaminen lopu. Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Vindi
Nivelklubin aktiivikirjoittaja
Poissa

Kaikella on tarkoituksensa!

Sijainti: Kanta-Häme
Vastaus #6 - 09.04.2016 klo 12:12:36
Tulosta viesti  
Hei! Minä myös joskus aikoinani sorruin tuota tuotetta tilaamaan kokeilupakkauksen. Monen monta kertaa sieltä soittivat "hyvälle asiakkaalle erittäin edullisesta tarjouksesta", kunnes älysin kertoa, että sairauteni on sellainen, ettei mitkään tuollaiset tuotteet sovi ja lääkärini on jopa kieltänyt niiden käytön". Tämä siis pitää tuttavani kohdalla kyllä paikkansa, lääkärin ehdoton kielto luontaistuotteille, mutta täydestä meni, eivät aikoihin ole enää kiusanneet  Virnistys

Näillä mennään, mitä on annettu!
Sivun alkuun

IP kirjattu