Normaali aihe Toisen lonkan vuoro (Luettu 2 384 kertaa)
karirainerinveli
Nivelklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Toisen lonkan vuoro
23.07.2014 klo 21:50:51
Tulosta viesti  
Tervehdys kaikki jäsenet! 5 vuotta sitten Olin täällä usein keskustelemassa ja nyt on aika taas leikkaukseen meno.
Leikattu oikea lonkka on toiminut loistavasti mutta vasen alkoi kiusaamaan n 2 v. sitten mutta normaalisti töitä tehden ja lääkkeitä syöden olen pärjäillyt mutta nyt tuli tenkka påå, vain viimeisen viikon aikana meni tilanne niin heikoksi että piti kainolosauvat ottaa käyttöön  ja kivut oli 24/7 ja yöunet noin puoli tuntia silloin tällöin. 2 vuotta olen syönyt Voltaren 3x50 mg ja paracetamolia 3x 1000 mg mutta nyt oli pakko siirtyä morfinin puolelle, vastahakoisesti mutta elämä meni niin vaikeaksi ja psyke alkoi olla vaarassa, lääkäri määräsi 1-2 tabl 4-6/vrk ja vahvuus 10 mg. Pitäisi pärjätä leikkaukseen asti, josta kuitenkaan ei vielä ole varmaa tietoa, tilanne omasta mielestäni oli jo akuutti mutta röntgenlääkärin mielestä voi odottaa. Elän toivossa että pääsisin pöydälle niin pian kuin mahdollista ja palaan asiaan tälle erinomaiselle palstalle joka on ainulaatuinen ja varmasti monelle tuonut paljon apua hyviä neuvoja ja ehkä vähän lohtua sairasteluun joka joskus voi olla hyvinkin kuluttavaa ja kivuliasta. Koittakaa pärjätä toivoo karirainerinveli

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sopuli
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Mansesta nääs!
Re: Toisen lonkan vuoro
Vastaus #1 - 30.07.2014 klo 16:40:11
Tulosta viesti  
Kipujen määrä ja röntgenkuvassa näkyvä tilanne eivät aina käy yksiin, esimerkiksi minulla oikea lonkka oli paljon kipeämpi kuin vasen vaikka vasen oli kuulemma näyttänyt röntgenkuvassa pahemmalta. En ole millään tavalla lääketieteen asiantuntija, mutta kyllä minun mielestäni jatkuvat ja normaalia elämää haittaavat kivut riittäisivät aiheeksi leikkaukseen vaikka röntgenkuvassa ei kovin kauheita asioita näkyisikään. Kannattaisiko hankkia toisen lääkärin mielipide, niissä saattaa olla yllättävän suuria eroja siitä milloin leikkaus on ajankohtainen?

Nivelrikko, molempiin lonkkiin Anthology metalli/metalli kokoproteesit Coxassa elokuussa 2008
Sivun alkuun

IP kirjattu