Normaali aihe Uusi klubilainen esittäytyy (Luettu 4 422 kertaa)
Mrs Bean
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on lääke!

Uusi klubilainen esittäytyy
04.11.2013 klo 11:41:04
Tulosta viesti  
Heissan kaikille tasapuolisesti! Hymiö

Olen 46-vuotias naisihminen, jolla on ollut kolme vuotta kiusana jalkaterän kipu. Viime vuonna siinä todettiin Mortonin syndrooma kahdessa kohtaan ja paha vaivaisenluu. Ortopedi leikkasi vaivaisenluun ja toivoimme, että siitä olisi apua myös hermopinteisiin. Valitin siinä ennen leikkausta myös kakkosvarpaan tyvinivelen kipua ja turvonneisuutta. No, se nivel sitten tutkittiin myös leikkauksessa ja nivelrikkohan siinä oli. Niveltä sitten vain putsattiin. Mutta eihän se hermokipu helpottanut ja nivelkipu vain äityi. Tänä vuonna sitten tehtiin toinen leikkaus, jossa hermopinteet korjattiin ja niveleen tehtiin K-piikillä ja Seadmanin pinnillä fenestraatio (kertoo mulle hirveesti...). Nyt on hermot kunnossa ainakin jalassa mutta muuten ei koipi kunnossa olekaan. Jälkitarkastuksessa ortopedi totesikin, että tuo operaatio oli nivelen osalta vähän sellainen toivotaan toivotaan leikkaus. Että ihan kiva. Kipu on päivittäinen kaverini kun työkin on vielä pääasiassa seisomatyötä. Lääkkeitä olen syönyt yli omien ja varmaan naapurinkin tarpeiden. Nyt ihmettelen, että mitenköhän tästä sitten eteenpäin. Ensi vuoden alkupuolella pitäisi olla kontrolli ortopedille mutta pystytäänköhän tuolle jalalle mitään enää tekemään. Eli tällaista täällä  Nolostunut

Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Lappi
Re: Uusi klubilainen esittäytyy
Vastaus #1 - 06.11.2013 klo 17:22:57
Tulosta viesti  
Tervetuloa kirjoittelemaan! Hymiö Jalkaterävaivaa mullakin, mutta luudutusta en ole vielä halunnut.. Tsemppiä sulle ja täälä on hyvä vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia! Hymiö

*eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen*
Sivun alkuun

IP kirjattu

Mrs Bean
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on lääke!

Re: Uusi klubilainen esittäytyy
Vastaus #2 - 07.11.2013 klo 16:29:17
Tulosta viesti  
Kiitos  Hymiö