Normaali aihe Kilimanjaro yms vaellukset? (Luettu 3 516 kertaa)
aavee
Nivelklubin veteraani
*
Poissa

Mä relaan, relaa säkin!

Sijainti: Kerava
Kilimanjaro yms vaellukset?
08.04.2013 klo 15:37:43
Tulosta viesti  
Hei Mariza, mitä kuuluu Kilimanjaro projektillesi? Entä onko muilla klubilaisilla vaelluskokemuksia tekonivel ajalta? Nyt kun kaikki  Kieli niveleni on vaihdettu, pienimuotoinen (=huono peruskunto, laiska vetelys  Virnistys) vaeltaminen on taas alkanut kiinnostaa. Olen jo juuri hankkimaisillani vaeltamiseen & kaupunkikävelyynkin sopivat kevyet vaelluskengät. Mutta tovi pitää vielä malttaa kun kenkien kokeilu lonkkaa taivuttelematta ei oikein onnistu  Hymiö.

Voi kun innostuisin tästä, olen jo viimeiset parikymmentä vuotta etsinyt itselleni koukuttavaa liikuntaharrastusta, turhaan ainakin tähän saakka  Nolostunut.

spinaalistenoosi +2x polven tekonivel + 2x lonkan tekonivel
Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Lappi
Re: Kilimanjaro yms vaellukset?
Vastaus #1 - 11.06.2013 klo 15:06:32
Tulosta viesti  
Santiago de compostela!! Siinä ois mahtava vaelluskokemus, siis haluaisin joskus ite sen taivaltaa, mutta maistuis mulle tuo Kilimanjarokin. Hymiö Anteeks kun osallistuin keskusteluun, ei ole tekoniveltä mulla..

*eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen*
Sivun alkuun

IP kirjattu

aavee
Nivelklubin veteraani
*
Poissa

Mä relaan, relaa säkin!

Sijainti: Kerava
Vastaus #2 - 11.06.2013 klo 20:41:34
Tulosta viesti  
Lexie, saat anteeksi  Virnistys. Oletko lukenut kirjaa " tätinä taipaleella", jossa 2 ilmeisesti aika peruskuntoista rouvaa kävelee tuon Compostelan kierroksen? Tuo kirja oli yksi niistä syistä miksi vaeltelu alkoi kiinnostaa. Euroopassa tuntuu olevan aika paljon eritasoisia vaellusreittejä, itseäni kiinnostaisi myös upeassa ympäristössä Italiassa (Ginque Terre) olevat reitit.

Aluksi täytyy kuitenkin koluta näitä lähiympäristöjä. Kävin myös kolmisen viikkoa sitten tuulettumassa muutaman päivän reissulla Rukalla ja tarvoin siellä ylös ja alas niitä melko jyrkkiä mäkiä. Oli huikaiseva tunne kun vajaa 3 kuukautta lonkkaleikkauksen jälkeen pystyin siihen eikä sattunut minnekään Hymiö. Eli en ainakaan vielä ole retkahtanut takasin toivottomaksi sohvaperunaksi.

spinaalistenoosi +2x polven tekonivel + 2x lonkan tekonivel
Sivun alkuun

IP kirjattu

lexie
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Lappi
Vastaus #3 - 24.06.2013 klo 03:03:16
Tulosta viesti  
En ole muuten tuota lukenut, muistaakseni nämä rouvat olivat maikkarin aamu-tv:ssä kerran kertomassa kokemuksestaan ja se se innosti minua! Hymiö Ja toisaalta tais Yle Teema esittää kerran ihan jaksoissa erään jengin vaelluksen alusta loppuun, harmi vain etten ehtinyt kunnolla nähä sitä kuin pätkiä sieltä täältä..

Tuo kirja mun on kaivettava kyllä käsiini! Hymiö Ja ehottomasti itte tahtoisin vaeltaa tuon Santiagon reitin.  Pusu

Kuulostaa, että sieki aavee olet toipunu hyvin - ja tiätkö varmasti sielulle ja mielelle tekee gutaa vaeltaa mettissä, varsinkin nyt kun Suomen luonto näyttää parasta puoltaan! Olitko Karhunkierrosta kiertämässä?

*eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen*
Sivun alkuun

IP kirjattu