Normaali aihe Selän luudutusleikkaus- kokemuksia? (Luettu 11.729 kertaa)
OS
Nivelklubin kirjoittaja
*
Poissa

Asenne ratkaisee!

Selän luudutusleikkaus- kokemuksia?
13.12.2012 klo 20:17:47
Tulosta viesti  
Kun vasempaan alaraajaan säteilevä hermokipu ei ole ottanut laantuakseen, määräsi polveni ja lonkkani tähystänyt kirurgi uusiin magneettikuviin ja sieltähän löytyi: murtuma vitosnivelessä, alin väli ihan lytyssä ja laajalla alueella turvotusta.
Ensin kokeillaan hermojuuriblokadia ( oliko oikein ) ja jos ei apua siitä niin sitten tää luudutusleikkaus. Tehdään tähystyksenä vatsan puolelta, eikä riskejä ole, sanoi lääkäri- muutakuin se, ettei olekaan apua. Onko kokemuksia tästä kellään? Hiljaa mielessäni olin jo toivonut, ettei ens vuonna olis yhtään leikkausta  Vihainen

Sivun alkuun

IP kirjattu

nuori mummu
Nivelklubin veteraani
*
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Sijainti: e-pohjanmaa
Re: Selän luudutusleikkaus- kokemuksia?
Vastaus #1 - 14.12.2012 klo 08:31:20
Tulosta viesti  
OS,luin toisesta osiosta että sinulle jäi hermokipu selkäleikkauksesta,oliko se prolapsileikkaus? Onko sinulla ollut kauan tuo hermokipu?Itsellä oli välilevynpullistuma 2009 jota hoidettiin Buranalla pari vuotta ennenkuin sain lähetteen magneettiin jossa selvisi pullistuma sekä abs.spinaalistenoosi.
Kieltäydyin vielä tänä syksynä selkäydinkanavan avarruksesta ja luudutuksesta samaan väliin- koska luultavimmin seuraava operaatio olisi seuraavan nikamavälin sama operointi,tehtäköön ne sitten samalla kertaa kun on aivan pakko jos jalat menevät alta Surullinen
Valitettavasti ei mulla ole sinulle kertoa mitään hermojuuriblokadista mutta olen ainakin hengessä mukana, siitä tämä klubi on hyvä että voi kysellä ja purkaa olotilojaan verbaalisesti!

Sivun alkuun

IP kirjattu

OS
Nivelklubin kirjoittaja
*
Poissa

Asenne ratkaisee!

Vastaus #2 - 14.12.2012 klo 18:21:06
Tulosta viesti  
Käsitykseni mukaan aukaistiin vain hermopinne, mutta kipu jäi. uusintakuvauksen jälkeen toinen lääkäri sanoi, että hermovaurio, syö pillereitä.
Se puudute laitettiin silloinkin kerran, mutta apua siitä ei ollut. Vieläkin jaksan uskoa, että nää kivut jää pois, siksi olen ihan valmis uuteen leikkaukseen Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

OS
Nivelklubin kirjoittaja
*
Poissa

Asenne ratkaisee!

Vastaus #3 - 14.12.2012 klo 18:21:54
Tulosta viesti  
niin ja tää alaraajaan säteilevä kipu on ollut vuoden 2006 loppukesästä asti. leikkaus tehtiin keväällä 2007.

Sivun alkuun

IP kirjattu

OS
Nivelklubin kirjoittaja
*
Poissa

Asenne ratkaisee!

Vastaus #4 - 27.01.2013 klo 21:12:56
Tulosta viesti  
Hermojuuripuudute laitettu, ei apua, kipu tallella. Jotenkin alkanu entistä enemmän oireilla tuo vasen jalka, koko ajan kipu päällä.
Lääkäri soittelee helmikuussa, edessä sitten varmaankin se leikkaus.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Salla_
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Vastaus #5 - 28.01.2013 klo 07:51:16
Tulosta viesti  
Selkäliiton  keskustelupalstalta voisi löytyä vertaistukea.

leikattu 2001 ja 2002
Sivun alkuun

IP kirjattu

tuiskutuuli
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Liike on l��ke!

Vastaus #6 - 20.04.2018 klo 18:59:22
Tulosta viesti  
Hei, minulla jäykistettiin selkä lannerangasta 2011 ja leikkaus onnistui ja keivut jäivät leikkauspöydälle. Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu