Normaali aihe Haloo! (Luettu 3 891 kertaa)
daru
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Liike on lääke!

Haloo!
06.10.2012 klo 18:26:35
Tulosta viesti  
Kovasti kaipailen "entisiä tuttuja"täältä sivuistoilta.Monta lonkkasairasta leikattiin minun aikoihin,eli n.vuosi,puoltoista sitten.Olis kiva kuulla,mitä heille kuuluu nyt Hymiö
Toki ymmärrän,että kun toipuu, ajatukset ja aika menee aivan muualle kuin täällä sivustolla notkumiseen.
Toivottavasti heillä kaikki hyvin lonkkiensa kanssa!
Jos vielä sivustolla käyt,ja huomaat tän jutun,pistä viestii,kuinka hurisee Hymiö

Sivun alkuun

IP kirjattu

Heluna
Senioriklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Sijainti: Keski-Suomi
Re: Haloo!
Vastaus #1 - 07.10.2012 klo 13:16:39
Tulosta viesti  
Minun toinen lonkkaleikkaukseni taisi olla koko lailla samoihin aikoihin kuin sinun ensimmäinen leikkauksesi, Daru. Siis toukokuun lopulla 2011. Mnä olenkin muutaman kerran täällä käynyt kertomassa itsestäni. Mutta kerrotaan vielä, että hyvin pärjään uusien lonkkieni kanssa. Töissä olen ollut nyt vähän reilun vuoden, saikkua ei ole tarvinnut pitää ja särkylääkettäkin otan tosi harvoin. Vähän ajatteluttaa, että kuinka kauan tätä onnea kestää, kun minullahan on ne metalli- metallit. Mutta mitä sitä tulevaa tautia sairastamaan, sairastaa sitten vasta jos se tulee.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sopuli
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Mansesta nääs!
Vastaus #2 - 07.10.2012 klo 20:05:07
Tulosta viesti  
Minulla on myös metalli-metallit ollut neljä vuotta ilman oireita.
Ihan hyvä elämänohje tuo, että mitä sitä tulevaa tautia sairastamaan, sairastaa sitten vasta jos se tulee. Metallipitoisuuksiakaan ei ole vielä mitattu, vuoden päästä seuraavassa määräaikaistarkastuksessa mitataan ellei ole tullut oireita ennen sitä.

Nivelrikko, molempiin lonkkiin Anthology metalli/metalli kokoproteesit Coxassa elokuussa 2008
Sivun alkuun

IP kirjattu

Cat..
Nivelklubin veteraani
*
Poissa

Sijainti: Helsinki
Vastaus #3 - 07.10.2012 klo 20:48:19
Tulosta viesti  
Haloo, haloo minä täällä. Toisen lonkan "tarkistusta" odotan, mutta tiedän jo nyt, että jalasta tuli hitusen liian pitkä  (1-2 cm) ja aivan liian jäykkä Surullinen.

Ajattelin palata foorumille vasta tarkastuksen jälkeen ja kertoa kuis on tuomio Silmänisku.

Ei ole kipuja, paitsi välillä, joten mietin ja pohdin, että mahtoiko epäonnistua ......hitusen. Nooh, kerron kun rtg ja tarkastus ohi.

Täällä minä "seikkailen", mutta en aina kirjoita kun ei ole mitään sanottavaa Järkyttynyt.

Palailen 25 pv.n jälk.

Tsemppiä daru ja kumppanit Hymiö!!

Täällä ollaan vaikka ei aina ole äänessä Virnistys!
« Viimeksi muokattu: 04.11.2012 klo 15:38:10 Kirjoittaja Cat.. »  

Lonkkaleikkukset ohi!!
Toinen tammikuussa ja toinen elokuussa 2012.
Sivun alkuun

IP kirjattu