Normaali aihe Vihreä tee (Luettu 3 642 kertaa)
Cat..
Nivelklubin veteraani
*
Poissa

Sijainti: Helsinki
Vihreä tee
02.07.2012 klo 09:30:37
Tulosta viesti  
Olen tässä aloittanut vihreän teen juomisen sen terveydellisten seikkojen takia.

Haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitänne vihreän teen käytöstä.

Käytätkö/oletko käyttänyt?
Oletko havainnut mitään terveydellisiä vaikutuksia itse? vai onko väitteet vihreän teen terveellisyydestä liioiteltuja??

Eli lyhyesti juonko vihreätä teetä turhaan.......vai kannattaako jatkaa?

Kiitoksia etukäteen. Kaikki tieto on minulle tarpeen Hymiö.
Netissä niin paljon asiasta, että sentakia haluaisinkin kuulla omista kokemuksistanne.

Lonkkaleikkukset ohi!!
Toinen tammikuussa ja toinen elokuussa 2012.
Sivun alkuun

IP kirjattu

Sopuli
Nivelklubin superaktiivijäsen
Poissa

Sijainti: Mansesta nääs!
Re: Vihreä tee
Vastaus #1 - 02.07.2012 klo 09:47:59
Tulosta viesti  
Minä olen juonut vihreää teetä toisinaan ihan vain siksi että se on minusta hyvän makuinen juoma, mitään terveysvaikutuksia en tiennyt odottaakaan enkä myöskään sellaisia huomannut. En tosin ole koskaan juonut sitä säännöllisesti pitkiä aikoja yhteen menoon, kuten kai pitäisi jos siitä jotain terveysvaikutuksia toivoisi.

Nivelrikko, molempiin lonkkiin Anthology metalli/metalli kokoproteesit Coxassa elokuussa 2008
Sivun alkuun

IP kirjattu

Pioni
Poissa

Vastaus #2 - 02.07.2012 klo 11:55:06
Tulosta viesti  
Olen ainakin kymmenen vuotta juonut pelkästään vihreää teetä. En terveysvaikutusten vuoksi vaan siksi että se on hyvää, enkä välitä kahvista. Ja teetä juon ainoastaan irtoteenä (kahvinkeittimellä valmistettuna), en pussiteetä.

Elämässä on niin paljon muuttujia, että olisi aika rohkeata väittää, että joku vaikutus johtuu yksittäisestä ruoka-aineesta jota syö tai ei syö. Ei se vihreä tee varmaan ainakaan haitallisempaa ole kuin vastaavat muut juomat. Ei ole kuitenkaan pelastanut minua nivelrikolta tai joukolta muitakaan tauteja.

R3 / Synergy molempiin lonkkiin 2011, oikean revisio 2014 DeltaMotion
Triathlon oikeaan polveen 2012
Sivun alkuun

IP kirjattu

Laura_vm60
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Vastaus #3 - 02.07.2012 klo 12:45:19
Tulosta viesti  
Sitten kannattaa muistaa, että mieliala vaikuttaa terveyteen.

Jos vihreä tee on sinusta hyvän makuista, niin se parantaa mielialaa, mutta jos maku saa naamasi mutruun, niin...  Silmänisku Pyöritä silmiä

Sivun alkuun

IP kirjattu

Pioni
Poissa

Vastaus #4 - 02.07.2012 klo 16:40:33
Tulosta viesti  
Siinä olet täysin oikeassa. Vaikeampaa on todistaa, että iloiset tai onnelliset ihmiset ovat terveempiä, sellaisiakin tutkimustuloksia kyllä on. Mutta sen voi jokainen nivelsairas itse havaita, kuinka suuri vaikutus kiputuntemuksiin on mielialalla. Hyvällä hauskalla mielellä ei kipuja juuri huomaakaan, kun taas vastoinkäymisten kohdatessa myös kivut tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

R3 / Synergy molempiin lonkkiin 2011, oikean revisio 2014 DeltaMotion
Triathlon oikeaan polveen 2012
Sivun alkuun

IP kirjattu