Normaali aihe SAIN APUA HOMEOPATIASTA (Luettu 12 853 kertaa)
riina62
Nuorempi Nivelklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Sijainti: Mikkeli
SAIN APUA HOMEOPATIASTA
18.03.2009 klo 19:32:47
Tulosta viesti  
Hei,
minulla toinen polvi tekonivelkunnossa; sormien kaikki kärkinivelet ja ukkovarpaat kuluneet; alkavaa kulumaa jalkaterissä; särkyä olkapäissä, varpaissa, sormissa, selässä pitkin matkaa. Mieli oli maassa ja väsytti.
Kävin Turussa Suomen kuuluisimman (ja parhaan) lääkäri-homeopaatin vastaanotolla kuukausi sitten. Hän haastatteli tarkasti ja määräsi neljää eri lääkettä. Olin aika skeptinen mutta ajattelin että kokeillaan nyt: en siis todellakaan "uskonut" näihin "uskomushoitoihin". Mutta poks, ihme tapahtui: ekalla viikolla oireet pahenivat (mikä on tyypillistä), toka viikolla helpottivat ja nyt olen ollut kaksi viikkoa täysin ilman kipuja!!! Aivan ihanaa, yhtään särkylääkettä/unilääkettä ei ole täytynyt ottaa. Mieli on virkeä ja energiataso vanhassa kunnon jamassa. Olen kuin uudestisyntynyt.
Suosittelen niille, jotka ovat valmiita kokeilemaan mitä vain päästäkseen kivuistaan. Käsittämätöntä että edes tuota 4. asteen nivelrikkoista polvea ei enää yhtään särje. Jos haluatte lääkärin nimen ja yhteystiedot, laittakaa yksityisviestiä. Tunnin vastaanotto maksoi vain 85 euroa ja neljän kuukauden lääkkeet 65 e.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Tinkerbell
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Sijainti: Helsinki
Re: SAIN APUA HOMEOPATIASTA
Vastaus #1 - 29.03.2009 klo 22:14:57
Tulosta viesti  
Hei Riina62, olen ihka uusi tassa klubissa. Toivon, etta saat kysymykseni laakarin yhteystiedoista. Olen parantunut homeopatialla vaikeasta kissa-allergiasta. Ihanaa, etta sait avun homeopatiasta. Ma kanssa haluan koittaa.
Monin terveisin Tinkerbell

Sivun alkuun

IP kirjattu