Normaali aihe Pohje kipu ja säiden vaikutus (Luettu 11 933 kertaa)
Hellu
Senioriklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Pohje kipu ja säiden vaikutus
11.03.2007 klo 08:40:51
Tulosta viesti  
Huh, kylläpäs polvia ja muutenkin jalkoja on kolottanut toden teolla siitä asti kun ilmat laihtuivat nollan pintaan ja lunta ja räntää sekä vettä on satanut vuorotellen. Onkos muille käynyt samoin?

Samalla kysäsen tässä jolla on polvivaivoja niin särkeekö teillä koskaan tosi rajusti pohkeita???  Epävarma Minulla siis aivan kauheesti välillä ja se haittaa kävelyä aika lailla ja pohkeet menevät ihan kosketusaraksi. Olen niitä lääkäreille näyttänyt ja ei ole mitään vikaa suonissa ainakaan! Missä sitten lienöön vika?  Epävarma Kipu on todella kovaa sillon kun se iskee..... Olen ajatellut, että johtuukohan se noista polvista kun sieltä ne rustot kuluu pois vai mikä lie...

-Hellu-
Sivun alkuun

IP kirjattu

molla
Nivelklubin tulokas
*
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Re: Pohje kipu ja säiden vaikutus
Vastaus #1 - 11.03.2007 klo 10:26:39
Tulosta viesti  
hei!taitaapa olla meillä samanlaiset polvet  Hymiötodella ilmojen muutoksen huomasi.minulle tuli kolotusten lisäksi vielä aivan hurjia yöllisiä "suonenvetoja",lihaskramppeja ne kai oikeasti on.eikä niihin tunnu tepsivän mikään,kaikki magnesiumit,venyttelyt,kipulääkkeet/voiteet on tullut siinä yön tunteina kokeiltua
ja itsekin olen päätynyt siihen tulokseen että polvikulumista tämä johtuu.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Hellu
Senioriklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Re: Pohje kipu ja säiden vaikutus
Vastaus #2 - 11.03.2007 klo 12:31:31
Tulosta viesti  
Mulla tämä pohjekipu saattaa kestää monta monituista päivää ja hieman helpottaa kun koittaa itse varovasti hieroa ja käytänkin sitä hirudoidfortea tai miten se nyt kirjotetaankaan. Siis sitä pintalaskimosuoniin tarkoitettua rasvaa ja 600 buranaa vedän suuhuni....jotta töissä kärsisi käydä....tiijä onko ne oikeesti edes suonenvetoja nutta jotain kuitenkin ja tosi p....m....a.....

-Hellu-
Sivun alkuun

IP kirjattu