Hei!
Minä syön Efexor depot 150mg aamuisin (se on myös Lyrican tapaan käytössä myös mielialalääkkeenä,erilaisella annostuksella vaan.) Tämä Efexor on tehonnut minulle oikein hyvin hermosärkyyn,aluksi oli ikäviä sivuoireita(mahdotonta huimausta mm.,mutta nyt ei enää ole. Ensin kokeilin Noritrenia,joka tehosi hyvin kipuun,mutta aiheutti kovia painajaisia-eli se oli pakko lopettaa. Näissä lääkkeissä on juuri se ongelma,että joku hyötyy toisesta,ja toinen taas sitten jostain muusta. Vaihtoehtoja on onneksi jonkun verrankin,kuten kirjoitit. Tiedän useamman,joka on Lyrican jotunut muuhun merkkiin vaihtamaan sivuvaikutusten vuoksi,mutta toivon,että sinulle se sopii hyvin. Tiedän myös kyllä pari henkilöä,jotka ovat saaneet suuren avun Lyricasta,ilman suurempia sivuvaikutuksia. Sulla voi mennä kuukausi,ja enemmänkin ennenkuin lääke vaikuttaa täydellä tehollaan,joten malttia. Auttaako sulla lihasrelaksantit siihen hermosärkyysi? Toiset ovat saaneet niistäkin apua-kuten minäkin jonkun verran ainakin,ja mulla menee vakiona Efexorin lisäksi 2tbl Panacod 3-4 krt vrk plus relaksantit lisäksi ja Voltaren retard 75mg pakon edessä. Muihin kiputiloihin lähinnä kylläkin. Akupunktiosta olen saanut apua tuohon hermosärkyynkin ,välillä tosi hyvin,välillä vähemmin,samoin joiltain muiltakin tahoilta.
Tiina
|