Normaali aihe Nilkan ja sääriluun naksuilu? (Luettu 4 364 kertaa)
Nellie
Nuorempi Nivelklubilainen
Poissa

Nivelklubi rulettaa!

Sijainti: Pirkanmaa
Nilkan ja sääriluun naksuilu?
24.09.2006 klo 11:11:48
Tulosta viesti  
Kysyn, onko teillä jollakulla olla nilkan ja sääriluun naksutus sekä nilkan turvotus? Mistä se on teillä johtunut? Liittyykö polvien nilvelrikkoon?
Olen tässä ollut kohta 6 kk sairaslomalla polvien nivelrikon takia. Ihmettelenkin sitä, että kun en ole ollut töissä, miten minulla on nuo nivelrikon oireet pahentuneet, on välillä lonkkakipuja, välillä särkee öisin polvea ja "polvi pettää alta". Lääkitys Arthyl on.
Olen tehnyt normaalit kävelylenkit koirien kanssa monta kertaa päivässä, Nyt sitten viime viikolla sunnuntaina alkoi vasempaan nilkkaan ja jalkapöytään kipuvihlauksia päivisin, öisin.
Maanantaina katsoin tarkemmin nilkkaani, kun kävellessä aina alkoi nilkka "lonksuun". Ihan kuin jokin luu ei olisi paikallaan nilkassa, vaan vähän vinossa.  Nilkka oli turvoksissa! Nyt viime viikko on ollut tuota lonksumista nilkassa. Nyt sitten eilen lauantaina lonksuminen paheni: nilkka koko ajan turvoksissa, koko sääriluu lonksui nilkasta alkaen. Oikein tuntui, kun sääriluu naksahteli. Nyt nilkkaa on alkanut hienokseltaan kuumottaan ja särkeen hiukan, ei koko aikaa.

Sivun alkuun

IP kirjattu